الموقع الرسمي يؤكد إصابة فين بالور

إصابة بالور

نشرنا لكم مساء اليوم خبر حول إمكانية تعرض البطل الحالي فين بالور لإصابة خلال مبارته الأخيرة ضد سيث رولينز في السمرسلام 
و رغم أن الإتحاد لم ينشر الخبر الرسمي بعد حتى يتسنى للمسؤولين البحث عن حلول لإعلام الجماهير بهذا الخبر الذي من شأنه أن تكون له تداعيات على عرض الرو الليلة في مدينة بروكلين 
و قد أكد الموقع الرسمي هذه الإصابة و تم تحديد نوعها و هي على مستوى الكتف الأيمن، و واصل التقرير أن الإصابة التي تعرض لها بالور كانت حين رميه على الحاجز من قبل سيث رولينز و حينها تعرض لخلع و لم يستطيع إعادته بسرعة و لكنه استطاع إكمال المبارة إلا أن الكشوفات أكدت على أنه تعرض بالفعل لإصابة 
و مع الأحداث الجديدة ربما سيخضع بالور إلى عملية جراحية مستعجلة و ربما قد يأثر ذلك على كونه البطل الحالي للقب العالمي 

إليكم التقرير من موقع الإتحاد :
WWE Universal Champion Finn Bálor injured at SummerSlam
Inaugural WWE Universal Champion Finn Bálor suffered an injury to his right shoulder against Seth Rollins at SummerSlam, WWE.com can confirm.
The injury came in the course of Bálor and Rollins' match to determine which Superstar would become the first WWE Universal Champion, specifically when Bálor absorbed a running powerbomb to the barricade at the hands of The Architect.
"He hit the wall during the match, dislocated his shoulder and was able to put it back in himself in a split second," said ringside physician Dr. Chris Robinson. Bálor was able to finish the match, but Dr. Robinson noted that an MRI yielded results earlier today showing "a possible labrum tear."
The champion is currently scheduled to receive a surgical consult that will determine the extent of Bálor's injury, as well as if and how his reign as WWE Universal Champion will be affected.
Check back with WWE.com for updates on Bálor's condition.


شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة